Sunday 5 October 2008

CASH88

KENAPA PILIH CASH88? BAGI YANG BELUM TAHU..SILA BACA...[CASH88 KINI MENJADI SUMBER UTAMA SAYA MENJANA WANG TANPA MODAL]

Memperkenalkan satu program tempatan "KLIK & BACA IKLAN" berbayar. Program ini telah bertapak di Malaysia sejak 2003, namun popularitinya agak perlahan kerana "mindset" orang orang kita yang memang suka KAYA cepat.. Oleh itu SKIM CEPAT KAYA merupakan paling popular. Namun tahun 2005 membuka mata orang-orang kita dengan kehadiran program KLIK dan di bayar dari negara barat. Program-program itu biasanya mengenakan bayaran pendaftaran dan pulangan dibayar melalui PayPal/ cek. Kini CASH88 merupakan pertama di Malaysia yg menyediakan bayaran TUNAI terus ke akaun bank anda. Bayaran dibuat pada setiap awal bulan dan tempoh transasi ke akaun anda memakan masa 7 hari berkerja. Bank yang tersenarai buat masa ini ialah :Affin BankAmbankBank RakyatBCB BankBSNCitibankEon BankHong Leong BankHSBCMaybankOCBC BankPublic BankRHB Bank

CASH88 setakat ini berjaya mendapat 65 sponsor dan iklan-iklan sponsor inilah yang kita perlu KLIK setiap hari(jumlah sponsor akan bertambah dari masa kesemasa). Setakat ini CASH88 telah mendapat sponsor dari semua akhbar tempatan, MAS, Air Asia, Semua bank yang tersenarai di atas, Yahoo, Google, MSN, dan beberapa buah hotel ternama di Malaysia. Setiap kali anda KLIK iklan(samada anda BACA ataupun tidak) akan diberi 20 point.Satu iklan anda hanya boleh KLIK sekali sahaja sehari. Maksudnya, sehari anda akan dapat lebih kurang 1320 point.

Ada unsur RIBA? Tidak sama sekali. RIBA muncul hanya bila anda dijanjikan pendapatan tetap setiap bulan walaupun tanpa berbuat sesuatu..Tapi kami di CASH88 tidak akan membayar anda apa apa pun jika anda tidak RAJIN klik iklan dilaman web kami setiap hari..Macammana CASH88 bayar anda? Setiap sponsor kami akan memberi anda komisyen setiap kali anda membaca iklan mereka kerana anda merupakan pelanggan berpotensi mereka..Ya lah sekurang-kurang anda tahu produk terbaru mereka dan hebahkan pula kepada 10 rakan anda yang lain..Bisnes mereka akan terkenal secara tidak langsung.... Mereka memilih CASH88 untuk pengiklanan mereka kerana papan iklan kami murah(sila rujuk laman web utk harga satu ruang iklan) dan juga kami sudah mempunyai ahli berdaftar seramai lebih 60,000 orang..Dan mereka meluangkan masa 20 minit sehari untuk KLIK iklan di CASH88.

RUGI ke kalau tak sertai? Tak rugi..RUGI ke kalau sertai? Tak rugi tapi UNTUNG!Pendaftaran hanya percuma sahaja, lengkapkan borang pendaftaran, dan anda boleh mula klik setiap hari.. Jangan lupa daftarkan sanak saudara, adik beradik anda sekali kerana POINT yang anda dapat setiap kali anda KLIK iklan hanya boleh ditunaikan kepada RM bila ada 10 orang join dengan anda..

SAYA dah 3 minggu KLIK, tak dapat duit pun?POINT anda hanya akan dipaparkan di laman web anda itu dalam bentuk RM setelah sebulan, anda boleh tukar ke RM setiap hujung bulan..maksudnya seminggu setelah tuntutan dibuat, anda akan dapat duit tu terus ke akaun bank yang anda isikan dlm borang daftar..Dan sebagai mana yang saya nyatakan di atas, anda mesti daftarkan sekurang-kurangnya 10 orang dibawah anda..


Click URL di bawah:-
http://www.cash88.com/pages/confirm.php?refid=sembangketapang

0 comments:

..:: MY LIVE ::..

Thoriqat Qodhiriyah IKHWAN Ahli BAI'AH 30
Simpang Tiga

..:: ABOUT TAZKIRAH ::..



Rahsia hidup kita

"DIRI" ini lah yang menghidupkan jasad selagi ada hayatnya di dunia ini, "DIRI" ini harus di kenal dan dirasai sepenuh nya oleh kita,kerana ia mengandungi banyak rahsia dan serba guna, di dunia dan akhirat, Insyaallah.

Kenal kah "DIRI" tadi kepada Tuhan nya? Sudah tentu kerana dia datang dari sana, dari MAHA pencipta dan MAHA besar.

Banyak lagi persoalan yang akan timbul apabila kita dapat mengenal "DIRI" kita yang sebenar benar "DIRI" ini, kita harus belajar dari "DIRI" ini:

Dia mengetahui kerana dia datang dari yang MAHA mengetahui

Dia bijak kerana datang dari yang MAHA bijaksana

Dia lah sebaik baik Guru dalam kehidupan kita

Kehidupan sebenar ialah di dalam, dan kehidupan dunia ini mendatang kemudian,

..:: AWARD FOR FRIEND ::..

..:: TAZKIRAH FOLLOWERS ::..

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP