Saturday 4 October 2008

Tudung -Online

Sumber Utama dari Tudung-Online:


Assalammualikum

Semakin hari pelbagai jenis patern kain tudung di buat untuk memenuhi permintaan yang tinggi di luar sana, berbekalkan sedikit ilmu online saya selaku admin ingin membuat sedikit pembaharuan dalam penjualan kain tudung di mana segalanya akan di lakukan secara online di tudung-online.com .
Tudung-online adalah website di bawah kelolaan NH FABRIKA RESOURCES , No Pendaftaran TR0072115-H , beroperasi dari rumah sepenuhnya . Mempunyai rakan kongsi dalam perusahaan tudung dan beliau telah berkecimpung di dalam bussines ini hampir 10 tahun di dalam pembuatan kain tudung .
Jenis kain tudung yang kami bekalkan adalah dari kualiti yang terbaik dalam kategori tudung iaitu jenis bawal no.1 jepun dan berlian adalah dari jenis oktant & swarovski di tempah khas dari Pattani , Thailand. Kami sedia menerima tempahan dalam kuantiti yang besar , anda juga boleh membuat belian individu untuk penggunaan harian .
Di tudung-online.com kami menawarkan perkongsian keuntungan di mana jika ahli dari rangkaian anda membeli kain tudung, pihak kami akan memberi komisen dari setiap jualan dirangkaian anda. Segala keterangan lanjut sila ke bahagian
KERJA KOSONG .Secara tak langsung kami telah membuka peluang perniagaan kepada anda untuk sedikit wang poket sambil melayari internet.


Click Link Banner di atas;

atau

Click Here:
http://tudung-online.com/?ref=sembangketapang

0 comments:

..:: MY LIVE ::..

Thoriqat Qodhiriyah IKHWAN Ahli BAI'AH 30
Simpang Tiga

..:: ABOUT TAZKIRAH ::..



Rahsia hidup kita

"DIRI" ini lah yang menghidupkan jasad selagi ada hayatnya di dunia ini, "DIRI" ini harus di kenal dan dirasai sepenuh nya oleh kita,kerana ia mengandungi banyak rahsia dan serba guna, di dunia dan akhirat, Insyaallah.

Kenal kah "DIRI" tadi kepada Tuhan nya? Sudah tentu kerana dia datang dari sana, dari MAHA pencipta dan MAHA besar.

Banyak lagi persoalan yang akan timbul apabila kita dapat mengenal "DIRI" kita yang sebenar benar "DIRI" ini, kita harus belajar dari "DIRI" ini:

Dia mengetahui kerana dia datang dari yang MAHA mengetahui

Dia bijak kerana datang dari yang MAHA bijaksana

Dia lah sebaik baik Guru dalam kehidupan kita

Kehidupan sebenar ialah di dalam, dan kehidupan dunia ini mendatang kemudian,

..:: AWARD FOR FRIEND ::..

..:: TAZKIRAH FOLLOWERS ::..

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP